• 1.Producten
  • Ik heb een klacht!
    support08-07-2015

    We doen ons uiterste best je een prachtig artikel, een mooie webshop en prima service aan te
    bieden. Natuurlijk kan het gebeuren dat er toch iets niet helemaal in orde is. Neem dan direct contact met ons op, dan overleggen we samen hoe dit het beste opgelost kan worden.

    Je kunt ons tijdens winkelopeningstijden bellen op: 035 6242328 of een mailtje sturen naar info@stoerkids.nl

    Wanneer het een klacht over een artikel betreft, stuur dan even een mailtje met een foto van de klacht. Meestal kunnen we dit dezelfde dag nog oplossen. Mocht het toch langer duren dan
    zullen we daar uiterlijk binnen 14 dagen op terug komen.

  • Ik ben op zoek naar een bijpassend product of leuk cadeau
    Jurgen Heijink01-10-2015

    Mocht je al iets in je shopping bag hebben zitten en je zoekt er een bijpassend product bij maar je weet niet zo goed wat. Mail, bel of chat met ons. Wij helpen je graag met je keuze. Dit geldt voor die stoere outfit maar ook voor dat bijzondere (kraam)cadeau.

  • Bestel ik wel de juiste maat?
    support08-07-2015

    Natuurlijk kan het zijn dat een bepaald product groter of juist wat kleiner valt. Wanneer wij hiervan op de hoogte zijn zullen we dit in de artikelomschrijving zo duidelijk mogelijk proberen aan te geven. Twijfel je toch, stuur ons dan een mailtje met duidelijk het artikel en de maat er in. We zullen het product dan voor je opmeten zodat je het met zekerheid kunt bestellen.

  • Is de maat die ik graag wil nog wel op voorraad?
    support08-07-2015

    De voorraad van de website is gekoppeld aan de echte voorraad. Wanneer de maat die je wenst niet meer beschikbaar is op de website dan is deze momenteel niet meer te bestellen.
    Doordat we ook een ‘stenen’ winkel hebben komt het een heel enkele keer voor dat een product tegelijkertijd in de winkel als online gekocht wordt. Mocht dit bij jouw bestelling het geval zijn dan nemen we direct contact met je op. We zullen dan samen kijken naar een goede oplossing. Dit zal in de vorm zijn van een vervangend product of eventueel het retour storten van je betaling.

  • Heb ik 100% garantie dat de artikelen in de website leverbaar zijn?
    support08-07-2015

    De artikelen in de webshop zijn gekoppeld aan de voorraad van de ‘stenen’ winkel en het magazijn. Normaal gesproken zijn producten die in de webshop staan gewoon leverbaar. Echter kan het voorkomen dat een product er onverhoopt toch niet is of op hetzelfde moment in de ‘stenen’ winkel wordt verkocht. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en zullen kijken hoe we dit het beste op kunnen lossen. Dit kan zijn door je een ander product aan te bieden of de bestelling te annuleren en het al betaalde bedrag naar je terug te storten.

  • Wat is de garantietermijn?
    support08-07-2015

    Ondanks dat we, onze leveranciers en wij, er alles aan doen om te zorgen dat je tevreden bent over het door jou bestelde artikel, kan het helaas voorkomen dat er iets mis is met een product.
    Vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen gaat je wettelijke garantie in. Je kunt alleen op deze garantie terug vallen mits je het product deugdelijk hebt gebruikt. Wat inhoudt dat je er op een normale manier mee om bent gegaan. Mocht een artikel binnen de garantietermijn een gebrek vertonen neem dan contact met ons op.
    Dus wanneer een artikel binnen de wettelijke garantietermijn niet voldoet aan wat je er van mag verwachten, zullen wij zorgen voor herstel of vervanging (indien redelijkerwijs mogelijk) of lossen we het op een andere manier op, zolang beide partijen tevreden zijn.

  • Ik heb een vraag over een product
    support08-07-2015

    Twijfel niet en neem contact met ons op. Dit kan via de mail, de telefoon of via een livechat (gedurende winkelopeningstijden). We zullen dan proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. We helpen en adviseren je graag.

  • 2.Betalen
  • Is mijn betaling wel goed gegaan?
    support08-07-2015

    Mocht je twijfelen of je betaling goed is gegaan dan kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij kunnen dit in de systemen van onze betaalpartners makkelijk voor je nakijken.

  • Hoe kan ik betalen?
    support08-07-2015

    Betalen is mogelijk via:

    iDEAL
    Overboeking
    MisterCash (België)

    Betalingen gaan via de betaalkassa van Mollie. Dit betrouwbare en SSL-beveiligde kassasysteem voldoet aan de hoogste veiligheidsnorm voor betalingsverkeer (PCI-DSS).

  • 3.Retourneren
  • Ik wil mijn artikel graag retourneren of ruilen
    support08-07-2015

    Geen enkel probleem! Ben je niet 100% tevreden, dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling aangeven dat je één (of meerdere) artikel(en) wilt terugsturen.
    Een uitzondering hierop zijn de gepersonaliseerde producten. Deze kunnen niet retour mits er iets mis is met het product. Indien dit het geval is kun je contact opnemen met ons via info@stoerkids.nl
    Na het aanmelden van je retour heb je nog 14 dagen de tijd om je artikel(en) terug te sturen.
    Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
    - Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aanmeldt als retour (hierna heb je 14 dagen de tijd om het terug te sturen)
    - De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden (niet gedragen en volledig schoon), inclusief aangehecht artikelkaartje. Het kan zijn dat je het kaartje hebt moeten verwijderen omdat het in de weg zat tijdens het beoordelen van het product, stuur deze dan wel altijd mee terug. Zorg er voor dat het goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens transport. Is het product beschadigd, dan kunnen we er kosten voor in rekening brengen.
    - Vergeet niet het volledig ingevulde retourformulier bij te voegen. Zonder formulier kunnen we je klacht niet afhandelen.
    - De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Wanneer je een artikel omruilt voor iets anders, sturen we de ruilorder (na ontvangst van je retourzending en eventuele bijbetaling) kosteloos naar je toe.
    Tip!:
    Wanneer het product dat je terug wilt sturen in een envelop of platte verpakking past, kun je dit met de briefpost terugsturen. Dit scheelt qua kosten, maar houdt er rekening mee dat het dan niet traceerbaar is. Pakketpost is dit wel. PostNL rekent € 6,95 voor pakketpost en 3,95 voor een brievenbuspakje. Voor de voorwaarden kun je kijken op de site van PostNL

    Retouradres:
    Stoerkids
    Gijsbrecht v. Amstelstraat 168
    1214 BD Hilversum

    Terug te storten bedragen worden zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na het ontvangen van je retourzending of het herroepen van je bestelling naar je teruggestort.

  • Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.
    support08-07-2015

    Wat vervelend, onze excuses hiervoor! Je kunt het beste direct contact met ons opnemen. Dit kan door een mailtje te sturen naar info@stoerkids.nl of ons te bellen tijdens winkelopeningstijden op 035 6242328. Dan kunnen we het zo spoedig mogelijk rechtzetten

  • 4.Bestellen
  • Hoe kan ik bestellen?
    support08-07-2015

    Betalen bij Stoerkids is heel eenvoudig. Er zijn meerdere betaalmogelijkheden. Je kunt betalen via:
    - iDeal
    - AfterPay
    - bankoverschrijving
    - Mister Cash (België)

  • Ik wilde mijn bestelling afronden maar een artikel is opeens niet meer leverbaar?
    support08-07-2015

    Dit kan helaas voorkomen, onze excuses hiervoor. De artikelen op de site zijn gekoppeld aan wat er op voorraad is in ons magazijn en ‘fysieke’ winkel. Wanneer je een product in je shopping bag hebt geplaatst, betekent dit niet dat het voor je gereserveerd is. Totdat het bestelproces volledig is afgerond is het dus mogelijk dat iemand anders het product besteld. Dit kan zelfs nog als het artikelin je shopping bag zit. Is dit het geval dan krijg je tijdens het bestellen een melding dat het artikel niet langer voorradig is.

  • Is mijn bestelling goed doorgekomen?
    support08-07-2015

    Wanneer je het bestelproces volledig hebt doorlopen, wordt er automatisch een bevestiging van de bestelling per mail naar je verzonden. Wanneer je deze na een kwartier nog niet hebt ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice, dan kunnen we kijken waar het is misgegaan.

  • Kan ik artikelen bij bestellen of samen laten versturen?
    support08-07-2015

    Zo lang je nog geen mailtje hebt ontvangen dat je bestelling is verstuurd, is het vaak nog mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de bestelling, OF deze even apart te houden zodat er een 2e bestelling aan toe gevoegd kan worden.
    Omdat we proberen de betaalde bestellingen zo snel mogelijk te versturen is het belangrijk direct contact met ons op te nemen wanneer je iets wilt wijzigen. Dit kun je doen door een mail te sturen naar info@stoerkids.nl

  • Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
    support08-07-2015

    Wanneer de bestelling nog niet is verzonden kan deze zonder probleem geannuleerd worden. Zelfs als de bestelling al is betaald maar nog niet is verzonden is annuleren mogelijk. Wij storten het volledige bedrag dan zo spoedig mogelijk aan je terug.

  • Wat houdt de cadeauservice in?
    support08-07-2015

    Wil je een vriend(in), familielid of collega verrassen met leuke baby- of kinderkleding of een cadeaubon van Stoerkids? Kies dan tijdens het bestelproces bij stap 2 voor de cadeauservice. Voor 2.50 euro zorgen wij ervoor dat de artikelen feestelijk worden ingepakt, met ruimte voor een persoonlijke boodschap aan de ontvanger. Je kunt de bestelling desgewenst laten bezorgen bij de ontvanger óf op je eigen adres zodat je het zelf, ingepakt en wel, cadeau kunt geven.

  • Ik woon buiten Nederland en wil bestellen, is dat mogelijk?
    support08-07-2015

    Dat is geen probleem! Op dit moment ondersteunen wij de volgende bezorglanden: België, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zweden. Woon je in een ander land, dan kun je even contact opnemen met onze klantenservice zodat wij kunnen bekijken of het mogelijk is om een bestelling naar je te versturen en tegen welke verzendkosten.

    De levertijd naar het buitenland is circa 2-6 werkdagen.

  • I don't live in Holland but want to place an order, is that possible?
    support08-07-2015

    That's possible! Right now, we support shipment to: Austria, Belgium, Denmark, Germany, Finland, France, Greece, Great Britain, Ireland, Italy, Luxembourg, Norway, Portugal, Spain and Sweden. If you live in another country, your best bet is to contact our customer service so we can look at the possibility of shipping to your country and at what costs.

    The package will normally be delivered within 2-6 days.

  • Bestellen zonder account is dat mogelijk
    Jurgen Heijink01-10-2015

    Het is niet verplicht om een account aan te maken wanneer je een bestelling wilt plaatsen. Doe je dit wel dan profiteer je van de volgende voordelen:
    - Persoonlijke gegevens als naam en adres worden automatisch ingevuld door in te loggen en zo versnel je het bestelproces.
    - Je kunt artikelen toevoegen aan je wishlist.
    - Je kunt de status van je bestelling(en) bijhouden.

  • 5.Bezorgen
  • Wat zijn de verzendkosten?
    support08-07-2015

    We hebben helaas verschillende verzendkosten. Dit heeft te maken met het aanbod in producten waardoor er verschillende manieren van verzenden nodig zijn.
    Voor Nederland geldt:
    - Voor kleding en boeken zijn de verzendkosten € 3,95
    - Voor lifestyleproducten, kraamcadeaus en speelgoed zijn de verzendkosten € 6,50
    Bestellingen boven de 60,- euro worden in Nederland gratis verstuurd.
    Voor het buitenland geldt:
    - Voor kleding en boeken zijn de verzendkosten € 4,50
    - Voor lifestyleproducten, kraamcadeaus en speelgoed zijn de verzendkosten € 8,50

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    support08-07-2015

    We proberen alle bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 zijn geplaatst én betaald, nog dezelfde dag te versturen. Heb je ’s avonds of in het weekend een bestelling gedaan, dan wordt deze de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen en verstuurd.

    Wij versturen bestellingen, voor zowel Nederland als het buitenland, die met de pakketpost mee gaan via DHL/Selektvracht. Dit gebeurd via onze partner Citymail. Wanneer we de bestelling hebben verzonden ontvang je van hun een bevestiging met daarin een track & trace code zodat je het pakketje kan volgen.

    Kleding en artikelen die door de brievenbus passen worden met PostNL verstuurd. In Nederland doen we dit via een brievenbuspakketje.

    Bestellingen die naar het buitenland worden verzonden hebben een levertijd van circa 2-6 werkdagen. De bestellingen in Nederland worden doorgaans de dag na verzending aangeboden.

  • 6.Privacy
  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
    support08-07-2015

    De gevraagde persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Stoerkids V.O.F.. Ze worden voornamelijk gebruikt voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling en het voeren van een verantwoord klantenbeheer, risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden.

    We zullen je gegevens nooit aan derden verstrekken of verkopen. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestaand. Natuurlijk kun je de gegevens zelf in je account wijzigen. Mocht dit niet lukken kun je altijd contact met ons op nemen via info@stoerkids.nl.